Veelgestelde Vragen en Antwoorden
Waarom een fiets kopen bij Edwin Fietsverkoop?
Wij zijn gespecialiseerd in fietsen voor gezinnen, denk aan de nieuwste bakfietsen, moderne e-bikes en hippe kinderfietsen. Allemaal A-kwaliteit merken. Maar daar blijft het niet bij. We ontzorgen het toch al drukke bestaan door levering aan huis, niet-goed geld terug garantie en een onderhoudsabonnement.
We hebben dikwijls mooie aanbiedingen, speciaal geselecteerd om gezinnen van dienst te zijn. De Urban Arrow FamilyNext komt bijvoorbeeld inclusief LED-verlichting, de Performance Plus zelfs inclusief Huif en Maxi-cosi houders. Daarnaast is de Track & Trace inbegrepen en kan de bakfiets daardoor ook bij ons verzekerd worden.
De mogelijkheid om te huren is er ook. Bespaar op aanschafkosten, en geen zorgen maken over onderhoud en reparaties, want daar zorgen wij voor. Dus daarom 😉
Welke opties heb ik bij Edwin Fietsverkoop?
Koop: U betaalt eenmalig de aanschafprijs van de fiets. U kunt de fiets ophalen of laten bezorgen. U heeft de optie voor een gratis testrit op locatie.
Huur: U huurt de fiets. Dit is mogelijk vanaf twee maanden. Elke 6e en 12e maand gratis. Inclusief onderhoud en reparaties. Twee maanden borg.
Huur dan Koop: Wanneer u twijfelt over de aanschaf, kunt u de fiets eerst een week huren. Wanneer u de fiets wilt aanschaffen, wordt de eerste huurtermijn van de koopprijs afgetrokken.
Hoe werkt een fiets kopen bij Edwin Fietsverkoop?
U zoekt een fiets uit, bijvoorbeeld de Urban Arrow Family, en komt op de fietspagina terecht. Hier kunt u de gewenste bezorgdag ingeven en eventuele accessoires kiezen. U gaat naar de winkelwagen, controleert uw bestelling, en klikt op Doorgaan. Op deze pagina vult u uw persoonsgegevens in en kunt u opmerkingen plaatsen. Na betaling ontvangt u een bevestiging per mail. Wij bezorgen de fiets op de opgegeven datum. Het kan zijn dat wij telefonisch contact met u opnemen.
Waar bezorgen jullie?
In heel Nederland en België.
Welke tijden bezorgen jullie?
Van maandag tot zaterdag van 07:00 tot 18:00.
Ik wil ook accessoires bij de fiets. Hoe gaat dat in zijn werk?
Als u een fiets selecteert, krijgt u te zien welke accessoires u kunt kiezen. U selecteert degene die u wilt en deze worden met de fiets bij u afgeleverd.
Ik heb een fiets gereserveerd en betaald, maar ik heb voor de bezorgdag besloten dat ik hem toch niet kopen wil. Krijg ik het bedrag teruggestort?
Bij online koop zonder bezichtiging krijgt u het bedrag teruggestort. Bij annuleringen geldt dat er € 5 administratiekosten in rekening worden gebracht.
Ik heb me bedacht en wil de fiets ontvangen op een andere datum dan ik heb opgegeven. Is dit mogelijk?
Ja, u kunt contact met ons opnemen en wij verzetten de datum voor u.
Is de fiets verzekerd?
Bij aanschaf van een fiets kunt u hem door ons laten verzekeren. Wij zijn bemiddelaar van ENRA en Alteos verzekeringen. Met Track & Trace krijgt u bovendien korting op de verzekering.
Wat is inbegrepen in de verzekering?
- Diefstal van de fiets. De fiets wordt opgespoord door het opsporingsteam (inbegrepen) of de dagwaarde van de fiets wordt op uw rekening gestort.
- Schade aan de fiets bij ongeval of bij het terugvinden van de fiets na diefstal
Na diefstal van de fiets wordt de verzekering afgesloten en de resterende premie teruggestort.
Wanneer ik een fiets huur, is deze maandelijks opzegbaar of moet ik een einddatum opgeven?
De fiets is maandelijks opzegbaar vanaf twee maanden.
Wordt er borg gerekend?
Bij huur wordt twee maanden borg van de huurprijs van de betreffende fiets gerekend. Bijvoorbeeld: U huurt de Urban Arrow voor 225 per maand. De borg is 450 euro.
Hopelijk vind u deze vragen en antwoorden nuttig. Als u nog meer vragen hebt kunt u contact met ons opnemen via de chat of contactpagina. Veel fietsplezier!